انجام پایان نامه داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری

انجام پایان نامه داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری

آکادمی داده

۱۳۹۷/۰۳/۱۹


  • 123 بازدید

مدیریت ارتباط با مشتری سالهاست که از طرف صاحبان منابع و تجارت ها  مورد توجه است هدف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی،  ترغیب، گسترش،  حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق مدیریت بهتر می باشد.

مدیریت روابط مشتری ترکیبی از مردم، فرایندها و تکنولوژی است که به دنبال درك نیازهای مشتریان شرکت می باشد و درواقع به دنبال ارائه دیدگاهی جامع در مدیریت روابط از طریق تمرکز بر حفظ و توسعه روابط مشتری استمدیریت روابط مشتری نتیجه پیشرفت در زمینه فناوری اطلاعات و نیز تغییرات سازمانی حول فرایندهای مشتری محور می باشد. شرکتهایی که بطور موفقیت آمیزی مدیریت روابط مشتری را پیاده کرده اند نتایج بسیار خوبی در زمینه کسب وفاداری مشتریان و سوددهی درازمدت آنها بدست آورده اند. اگرچه بخش اعظمی از مدیریت روابط مشتری مبتنی بر تکنولوژی می باشد، با این حال اعتقاد بر اینکه مدیریت روابط مشتری فقط یک راه حل تکنولوژیکی است، مردود می باشد.
 اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفقیت یک سیستم و اجرای آن برای ارتباط با مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا  نگهداری آن در زمان های مختلف را شامل می شود.
 روش ها و الگوریتم های داده کاوی ،  الگوریتم های مختلف درخت تصمیم گیری و جنگل تصادفی جنگل تصادفی برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری استفاده شده است. محققین و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می‌توانند برای انجام پایان نامه حوزه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش ها و الگوریتم های داده کاوی روی بیاورند.

کپی برداری بدون ذکر منبع، براساس قانون جرایم اینترتی و مادۀ 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای غیر قانونی بوده و مجازات جزای نقدی و حبس دارد و شرعا نیز حرام است! 

اگر در زمینه داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد. 

افتخار آکادمی داده، همسفر بودن با شما در راه یادگیری علم داده است.