چند سؤال در حوزه مدیریت روابط با مشتری و داده کاوی

چند سؤال در حوزه مدیریت روابط با مشتری و داده کاوی

آکادمی داده

۱۳۹۷/۰۳/۲۰


  • 115 بازدید

اگر به حوزه مدیریت روابط با مشتری و داده کاوی علاقه مند هستید. می توانید با فکر به این سوالات شروع کنید این سوالات می تواند آغازی بر ورود به  حوزه مدیریت روابط با مشتری و ارتباط آن با داده کاوی باشد. 
- چه کسانی ارزشمندترین مشتریان من هستند ؟
- کدام مشتریان احتمال بیشتری برای وفادار شدن دارند ؟
- پیشنهاد محصولات جدید را به کدام گروه از مشتریانمان بدهیم ؟
- چطور از رویگردانی مشتریانمان جلوگیری کنیم ؟
- با حجم انبوه داده های تولید شده توسط مشتریان چه باید کرد ؟
- داده کاوی چیست و ضرورت استفاده از داده کاوی ؟
- چطور می توان به الگوها و مدل هایی فراتر از داده های خام در دسترس از مشتریان رسید ؟
- استفاده از داده کاوی چه مزیت هایی برای CRM دارد ؟
- داده کاوی در چه زمینه هایی از کسب و کار قابل استفاده می باشد ؟

برگرفته از ارائه خانم ابوالمکارم

کپی برداری بدون ذکر منبع، براساس قانون جرایم اینترتی و مادۀ 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای غیر قانونی بوده و مجازات جزای نقدی و حبس دارد و شرعا نیز حرام است! 

اگر در زمینه داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد. 

افتخار آکادمی داده، همسفر بودن با شما در راه یادگیری علم داده است.