در این سلسله مقالات به مفاهیم و کاربرد های دادهکاوی، متن کاوی و علوم مرتبط با علم داده پرداخته میشود. با توجه به حجم عظیم مقالات تولید شده در زبان فارسی در حوزه داده کاوی و علم داده، آکادمی داده تصمیم گرفت مقالات فارسی منتشر شده در این حوزه را خلاصه برداری کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دهد. این مقالات ابتدا با معرفی موضوع و کارهای انجام شده آغاز می شود و سپس مجموعه داده یا دیتاست تحقیق ارائه می شود و سپس پیاده سازی انجام شده در رپیدماینر، وکا یا پایتون ارائه شده و نتایج تحلیل می شود.
در این رشته نوشته ها ابتدا خلاصه ای از مقاله ارائه شده و سپس نتیجه گیری مقاله عینا آورده می گردد و سپس فایل پی دی اف آن نیز برای دانلود در اختیار محققین و پژوهشگران عزیز قرار می گیرد.
در عصر اطلاعات ، سازمان های می بایست از کل منابع اطلاعاتی خود استفاده کامل کنند و مدل مدیریتی محصول محور را به مدل مشتری محور تبدیل کنند. سازمان ها همواره تلاش می کنند نیازهای مشتریان را دریابند و ارزش آنان در مدت زمان ارتباطشان با سازمان کشف کنند با اعمال روند مدیریت ارتباط با مشتری ، آن ها می توانند امیدوار باشند که می توانند مشتریان ارزشمند را حفظ و مشتریان بالقوه را پیدا کنند و در نهایت وفا داری مشتری را بالا ببرند . یکی از اهداف نهایی و مهم برای سازمان ها ، جلب رضایت مشتریان است که این خود باعث تداوم و افزایش ارتباط آنان خواهد شد .در نتیجه سازمان از یک سو به دنبال یافتن بازار هدف و از سوی دیگر کسب رضایت مشتریان است. در نتیجه سازمان ها نیاز به یک ابزار دارند که اطلاعات ارزشمندی را استخراج کنند که ممکن است مخفی باشد. مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی می توانند به عنوان حربه ای برای در اختیار گرفتن مشتری ، وفا دار کردن او و حفظ او برای بلند مدت و استفاده از مزایای حاصل از آن عمل کند . بنابراین با افزایش رقابت ، هزینه جذب مشتری جدید افزایش می یابد و لازم است همزمان با تحول در بازار کسب و کار ، مهارت های جذب مشتری نیز تحول یافته و متناسب با فضای رقابتی عرضه شود.
این مقاله از طریق لینک قابل دسترسی است و محققین علاقه مند می توانند آن را به صورت رایگان دریافت نمایند.
اگر به پژوهش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری علاقه مند هستید توصیه می شود حتما مجموعه استثنائی و بی نظیر هفتاد مقاله فارسی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و مجموعه های مشابه آن را تهیه بفرمایید.
اگر در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید. آکادمی داده در تلگرام (https://t.me/dataacademy) حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.
افتخار آکادمی داده، همسفر بودن با شما در راه یادگیری علم داده است.