شناسائی افراد قابل اعتماد برای به اشتراک گذاری اطلاعات به یک نگرانی اساسی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این شبکه ها، چگونگی شناسایی کاربران قابل اعتماد در زنجیره-ای از ارتباطات و چگونگی جلوگیری از دسترسی کاربران غیرقابل اعتماد به شبکه های اجتماعی و سوءاستفاده آن ها یکی از مسائل مهم است. برای رسیدن به این اهداف "اعتماد" مفهوم ارزشمندی در خدمات شبکه های اجتماعی است که به شناسائی کاربرانی که می توان با آن ها با امنیت قابل قبول ارتباط برقرار کرد و اطلاعات را به اشتراک گذاشت کمک می کند. ایجاد اعتماد میان کاربرانی که ارتباط غیرمستقیم با یکدیگر دارند، در بهبود خدمات شبکه های اجتماعی و اجرای امنیت برای آن ها نقش حیاتی ایفا می کند.این خدمت محبوب دارای چندین معایب مرتبط با آن می باشد و رشد عظیم شبکه های اجتماعی در سال های اخیر باعث شده تا سوء استفاده کاربران غیرقابل اعتماد از این خدمت به نقض حریم خصوصی منجر شود و توسط کلاهبرداران یا هکرها منجر به از دست دادن اطلاعات محرمانه و سرقت هویت کاربران گردد. با رشد خدمت شبکه های اجتماعی، نیاز به شناسائی افراد قابل اعتماد تبدیل به یک نگرانی اصلی به منظور محافظت از اطلاعات کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده کاربران غیرقابل اعتماد شده است.
شاخصهای اصلی در شبکههای اجتماعی و شناسایی آنها با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی و درخت تصمیم، مطلبی مغانجوقی
کپی برداری بدون ذکر منبع، براساس قانون جرایم اینترتی و مادۀ 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای غیر قانونی بوده و مجازات جزای نقدی و حبس دارد و شرعا نیز حرام است!
اگر در زمینه شبکه های اجتماعی در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید. آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.
افتخار آکادمی داده، همسفر بودن با شما در راه یادگیری علم داده است.